Foto-2018-03-24-16-08-52-768x1024

Brinna! Att göra skillnad som ledare i en ideell organisation

270kr

• Är du en av eldsjälarna i föreningen som vänder ut och in på dig för att allt ska flyta på?
  • Känner du andra i föreningen som vänder och vrider på sig själva för att för föreningslivet, vardagen och jobb/studier att gå ihop?

Köp då boken Brinna! Boken guidar dig till ett ledarskap med själ och hjärta, ett ledarskap som låter människor komma till sin rätt. Den innehåller både teori och praktiska redskap och dessutom inspirerande intervjuer med ledare.

Alla har rätt till ett gott ledarskap. Och som ledare har DU rätt till stöd och utveckling för att kunna utföra ditt viktiga uppdrag. Den här boken ger dig ett bra stöd

Du är ledare för att du vill göra skillnad. Det är dags att anta utmaningen, kliva in i ledarrollen och bli den ledare du vill vara.

Sagt om boken

Jag har under läsningen ofta lagt boken åt sidan, sträckt mig efter närmsta anteckningsblock och verkligen funderat kring de frågor som ställs, vilket gett mig större självinsikt i rollen som ledare.
// Amnesty Press

Boken Brinna! gav mig en tydlig och pedagogisk påminnelse om vad ledarskap i en ideell organisation är för något och vilka utmaningar som ligger i ett sådant förtroendeuppdrag. Det är verkligen en mäktig utmaning att skapa ett hållbart och entusiasmerande ledarskap bland eldsjälar! Den här boken är mycket lättläst och pedagogisk. Den har på ett konkret sätt gett mig både perspektiv, insikter, inspiration och verktyg för mitt styrelseuppdrag och är en alldeles utmärkt handbok för ideella ledare!
// Ingvar Åström, ordförande Hammarby IF Friidrott