Idrottsförening i förändring

• Träning
  • Värdegrund
  • Demokrati

Kortleken hjälper er förening, ert distrikt eller ert förbund att utvecklas och bli ännu bättre.

Många gånger blir de stora frågorna om hur det är och hur det borde vara aldrig ställda. Det kan bero på tidsbrist, rädsla för konflikter, ja allt möjligt. I dessa lägen riskerar vi att glömma bort att vi utvecklas hela tiden, oavsett om det sker medvetet eller omedvetet.

Idrottsförening i förändring hjälper föreningar, klubbar, lag, distrikt och förbund att få upp frågorna på bordet på ett smidigt sätt.