Foto-2018-03-24-16-08-03-768x1024

Maxa mötet

190kr

• Har ni svårt att få folk till årsmötet?
  • Är det alltid samma personer som kommer?
  • Känns ert årsmöte stelt och mest ett nödvändigt ont?

Då ska du köpa boken Maxa mötet! Den här boken kommer att ge dig konkreta tips på hur ni kan piffa till ert årsmöte och göra det roligare.

Framförallt lyfter boken verktyg för att få med de aktiva på mötet. Men tipsen går såklart att applicera på alla möjliga åldrar.

Köp boken och bli inspirerad till ett roligare och mer rättvist möte som är öppet för ALLA i föreningen.

Vill du djupdyka ännu mer i boken kan du kolla in Materialbanken som kompletterar boken.

Sagt om boken

Innehållet är relevant, lättillgängligt och mycket användbart för målgruppen. […] En konkret och utmärkt bruksbok. Allt material är trevligt och tydligt presenterat, lätt att använda.
// Mona ÖrjesBTJ-häftet nr 5, 2018

Maxa mötet är ett material som lyfter hur ni kan jobba kreativt med möten i er förening. Den ger konkreta tips och funkar för alla åldrar! Extra spännande är deras betoning på att unga ska få vara delaktiga!
// Maria Melin, Föreningsstrateg på Equmenia