FöreningsKraft – Er bästa investering

Det finns många fördelar med att ta in FöreningsKraft i din förening som hjälper till med viss administration. Läs vidare för att ta reda på några av dem.

Att kunna fokusera på föreningens kärnverksamhet är något många föreningar drömmer om.  Dock kräver föreningar många administrativa arbetstimmar som gärna tenderar att ta över den tid som man vill lägga på den verkliga aktiviteten. En bra lösning på detta problem är att investera i en föreningskonsulent från FöreningsKraft – er digitala administratör.

Varför ska just ni använda er utav oss?

Vår expertis är administration och vårt mål är att modernisera föreningslivet. Vi erbjuder föreningar att göra deras administrativa arbetsuppgifter som de inte kan, vill eller hinner att göra.

Vårt arbete genomsyras av våra värdeord flexibilitet, service, effektivitet och struktur där vi brinner för att utveckla och modernisera vårt arbete för att ta er förening till nya höjder.

Fler fördelar med att använda er utav oss

• Minskar ert behov av en fysisk kontorsplats
  • Eliminerar ert behov av anställd administrativ deltidspersonal
  • Ni slipper anställa någon, vilket gör att ni inte behöver tänka på sociala avgifter, löneskatter, sjuklöner, arbetsgivardeklarationer med mera.
  • Ni får en neutral person som kommer in med expertis på det administrativa arbetet vilket gör att ni får möjlighet att utvecklas och få ett utomstående perspektiv på er föreningen

Vad kan FöreningsKraft erbjuda er?

Vi erbjuder två typer av tjänster,  kontinuerlig föreningskonsulent och punktinsatser. Vår tjänst kontinuerlig föreningskonsulent innebär att föreningen köper in en föreningskonsulent från oss som löpande gör de uppgifter de inte kan, vill eller hinner göra. Det kan exempelvis vara mailadministration, löpande bokföring, hantering av administrationssystem, ledarkontakt, köhantering med mera.

Den andra tjänsten som vi erbjuder kallas punktinsatser, vilket innebär att vi under en kort avtalad period hjälper er med en viss typ av administration. Det kan exempelvis vara planering och genomförande av ett arrangemang, byte av administrationssystem, digitalisering, medlemsrekrytering och ledarrekrytering. Vi är väldigt flexibla vilket gör att vi kan ta emot punktinsatser kort tid inpå att ni vill ha det färdigt.

Kontakta oss HÄR redan idag så får ni en offert anpassad till er förening inom kort.
Avslutningsvis vill vi ge ett exempel på hur våra tjänster fungerar i verkligheten!

Läs också: Distansarbete – hur gör FöreningsKraft?